מי קונה ציוד לבית ספר?

אמון בקשר טיפים מצולמים

מי קונה ציוד לביתהספר אצל ילדים פרק- ב?. לא פעם הנושא מעורר וויכוח על גב הילדים. מיותר לחלוטין. בפרק-ב יש לצערי לא פעם תחרות בין ההורים הגרושים. לכאורה מי אוהב יותר את הילדים. זה רק לכאורה, כי ברור ששני ההורים אוהבים את הילדים שלהם, ובעצם יש כאן תחרות סמויה "של מי יותר גדול/מכובד/מרשים". בחלק מהפעמים זה בא לביטוי במתנות בימי הולדת ולא פעם בציוד שרוכשים לבית ספר בכל תחילת שנה. ברור לכולנו שרכוש לא מחליף תחושות ואהבה בלב, ואני בטוח שכל ילד יודע שהוריו אוהבים אותו, גם ללא מתנות. חלק מהתחרות שלנו הורים גרושים על גודל וכמות המתנות נובעת בד"כ משתי סיבות. 1. להראות לגרוש/ה שאני נותן יותר ויכל לכאורה לזכות יותר בתשומת לב הילדים. 2. רגשות אשם שלנו על הגרושים ביחס לילדים וזה כאילו יפצה אותם. אז בואו נעשה סדר. את הבעיות שלנו עם עצמנו ועם הגרוש/ה נפתור ביננו המבוגרים. הילדים שלנו צריכים, ממש צריכים לראות שלמרות שאנו לא גרים יותר יחד, ויתכן שכבר יש לנו משפחה חדשה, עדיין אנחנו מדברים, משתפים פעולה ואין השמצות ותחרות. לכן אני מאוד ממליץ לכם כי לקראת שנת הלימודים, דבר ידוע עם תאריכים מוגדרים, אנו מתאמים ביננו מה כל אחת ואחד רוכש עם הילדים לקראת שנת הלימודים החדשה. המהדרין, יעשו זאת יחד, עם הילדים. שעה של נחת, כמו פעם. לילדים כייף. אבל זה נדיר וממש לא חובה.

לסיכום, חלקו בינכם מי קונה מה. נצלו זאת כעוד שעת כייף של אחד עם ילדיו. אין תחרות. כולנו רוצים את טובת הילדים. אם אתם רוצים להתייעץ – מוזמנים לכתוב או להתקשר. בכייף. איל

אולי יעניין אותך גם

זוגיות ועסקים

היכולת שלנו להצליח לשלב זוגיות ועסק

המדריך לזוגיות ועסקים

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

המשבר לא מגדיר אותנו

היכולת שלנו להצליח בחיים, היא האמונה שלנו בעצמנו ובבני הזוג שלנו.

המדריך לזוגיות במשבר

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

זוגיות פרק ב

להצליח בזוגיות שנייה עם ילדים

המדריך לזוגיות פרק ב

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

אמון בקשר - אוזן קשבת

בימי הקורונה, כשאנחנו יותר בבית, עם הילדים, עם בני הזוג, לפעמים ללא עבודה, אנחנו חווים הרבה לחצים אישיים, זוגיים, המון חששות ופחדים.
"אמון בקשר – אוזן קשבת" מיועד ליחידים וזוגות, שרוצים לכתוב, לדבר כמה דקות, לפרוק משהו שמעיק, ולהתייעץ.
ניתן ליצור קשר במייל, ווטס-אפ, או שיחה קצרה של עד 5 דקות.

דילוג לתוכן