המחוות הקטנות – גדולות שעושות את ההבדל בזוגיות

אמון בקשר טיפים מצולמים

הקשר הזוגי לאורך השנים נראה כמובן מאליו – לכאורה. אך לא כך הוא. אנו מתבגרים נהיים מנוסים יותר. לומדים על העולם. מגיעים ילדים. לכן חשוב מאוד לתחזק את הקשר הזוגי ככל שרק ניתן.

לאורך היום, לפחות פעם אחת התקשרו או שלחו ווטצאפ – מה נשמע, איך עובר?. אתם יודעים שהיום יש משהו מיוחד בעבודה, זכרו לשאול איך עבר?

מתי פעם אחרונה אמרת לבת הזוג "אני אוהב אותך?"…
מתי פעם אחרונה שלחתם SMS לשאול איך הייתה הישיבה החשובה בעבודה?
מחוות קטנות הן לפעמים כל מה שצריך, כדי לחזק את הזוגיות ולשמור על האהבה.
לאורך השנים, ילדים, קריירה, חברים, משפחה – הרבה דברים מסיחים את דעתנו מהזוגיות והאהבה הגדולה שהייתה בהתחלה, שרובה היה המון תשומת לב אחד לשנייה. אחד האמצעים לתחזק את האהבה ושמירת תשומת הלב, היא המחווה, הנתינה בהפתעה. לא צריך לרכוש שעון יהלומים. מספיק ללטף לרגע, לומר מילה אהבה, מילת הערכה או יחס חיובית. לקנות משהו קטן שיחכה על הכרית או בכל מקום אחר בבית. כן, ואפילו בהפתעה להזמין לדייט. עכשיו שנינו יוצאים לבד!.

כל תשומות הלב הללו, הן יחס. לא שכחת אותי. אני חלק ממך.

התרגלו לעשות זאת ותראו איך הזוגיות שלכם משתפרת יותר. בהצלחה.

סיפור קטן: דנה ועמיר (שמות בדויים), הגיעו אלי זעופים, שומרים מרחק אחד מהשנייה. הם היו בשנה החמישית לנשואים ושבע שנים יחד. לשאלתי מה הביא אותם אלי ענתה דנה, הוא לא אוהב אותי יותר. ועמיר אמר, היא מלאת טרוניות ואני לא מקבל שום חיבוק ויחס. החלנו ללכת לייעוץ זוגי רגע לפני שחותכים.

לאט לאט התברר כי השניים כמו כולנו אהבו והתחתנו ואז נשאבו כמו כולנו לחיים. סיום הלימודים, הגיעו 2 הבנים, התחילו לבנות קריירה, ו….. למי לא נשאר זמן ותשומת לב? – נכון. אחד לשנייה.

ביקשתי מהם את מה שכתבתי למעלה. כל אחד מהם יבחר מה נוח לו מדי פעם לתת תשומת לב לשני, ובמיוחד בסוף היום, עם כל העייפות, למצוא כמה דקות ולהקשיב! אחד לשנייה מה היה, איך עבר, אם משהו אפשר לייעץ או לתמוך.

סיכמנו להיפגש עוד 3 שבועות, ואם יש משהו לא ברור מדברים בטלפון. כעבור 3 שבועות נכנסו אלי דנה ועמיר, מחייכים, נותנים ידיים. לא היה צריך להרבות במילים כדי להבין. כל אחד בזמנו סיפר את החוויות שלו, עם חיוך ושקט.

כמה דברים קטנים ופשוטים מסדרים לא פעם את החיים.

אולי יעניין אותך גם

זוגיות ועסקים

היכולת שלנו להצליח לשלב זוגיות ועסק

המדריך לזוגיות ועסקים

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

המשבר לא מגדיר אותנו

היכולת שלנו להצליח בחיים, היא האמונה שלנו בעצמנו ובבני הזוג שלנו.

המדריך לזוגיות במשבר

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

זוגיות פרק ב

להצליח בזוגיות שנייה עם ילדים

המדריך לזוגיות פרק ב

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

אמון בקשר - אוזן קשבת

בימי הקורונה, כשאנחנו יותר בבית, עם הילדים, עם בני הזוג, לפעמים ללא עבודה, אנחנו חווים הרבה לחצים אישיים, זוגיים, המון חששות ופחדים.
"אמון בקשר – אוזן קשבת" מיועד ליחידים וזוגות, שרוצים לכתוב, לדבר כמה דקות, לפרוק משהו שמעיק, ולהתייעץ.
ניתן ליצור קשר במייל, ווטס-אפ, או שיחה קצרה של עד 5 דקות.

דילוג לתוכן