טיפים כספיים לימי הקורונה ובכלל

אמון בקשר טיפים מצולמים

בימים אלו שאנו כולנו בבית ויש לו מעט לחץ, הן מחוסר ודאות לעתיד, מהחדשות והפרשניות לסוגיהם. הילדים ואנחנו בבית, יש ויכוחים, כעסים. אין עם מי לחלוק.
מצורפים 2 סרטונים המדברים על ניהול כספי בימי הקורונה וסרטון קצר עם כמה טיפים איך להתנהל בתקופה שאנו לחוצים, לא פעם נמצאים בידוד או סגר, והלחץ האישי הזוגי והמשפחתי רק הולך ועולה.
לגבי ניהול הכספים, זה נכון לתמיד, ובטח בתקופה של אי וודאות, חשוב לנהל את הכסף ולא שהוא ינהל אותנו. ראשית רשמו על דף, או באקסל, בטור ימין מה הן ההכנסות כרגע שיש לכם. בטור שמאל רשמו את ההוצאות הקבועות שלכם, חשמל, מים, ארנונה, משכנתה וכו'. עכשיו הוצאות שוטפות. כיום יש בעיקר שתי הוצאות אוכל, ורכישות לשיפור המצב רוח, למי שיכול!!. אלו שתי הוצאות המונעות כמובן מצורך קיומי ומצורך נפשי!!. כמעט כולנו מגיבים בצורה דומה כשיש לחץ, חלק אוכלים יותר, וחלק אוכלים פחות. יש מי בימים אלו אומר לעצמו, תקופה מורכבת, לא יודע מה היה מחר אז קונה לי… מחולצה, דרך מחשב, רכב ושיפוץ דירה.. כל אחד ביכולות הכספיות ובתחושות שלו. רק דבר אחד, זה צריך להתכתב עם ההכנסות שכתבנו בהתחלה……

מעב כל הנושא הכלכלי, חשוב להתנהל בתקשורת שלנו עם עצמנו ועם בני הזוג והילדים בצורה קצת שונה. אנחנו לחוצים, לא תמיד יודעים מה יקרה בהמשך, בריאות, עבודה, ולכן אנו לפעמים נוטים להתפרץ, להגיב שלא לעניין, אז רגע. קבלו טיפ – ספרו עד שלוש, עד חמש, הרעיון לקחת רגע אוויר ולחשוב מה אני הולך לומר.
דבר נוסף. דאגו לעצמכם, לבן או בת הזוג, שיהי לכם זמן לבד. זמן עם עצמכם. או בחדר, או סביבו ליד הבית. העיקר שתוכלו לקח פעם ביום פסק זמן קצת להתאוורר, לחשוב. להרגיש שאתם בשליטה

במידה ויש שאלות – מוזמנים ליצור קשר להתייעצות קצרה.

לחצו כאן

* זהו סרטון מני רבים המרכיבים "מוצר דיגיטלי", המורכב מעשרות סרטונים קצרים הנותן כללי זהב בזוגיות שנייה עם ילדים

אולי יעניין אותך גם

זוגיות ועסקים

היכולת שלנו להצליח לשלב זוגיות ועסק

המדריך לזוגיות ועסקים

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

המשבר לא מגדיר אותנו

היכולת שלנו להצליח בחיים, היא האמונה שלנו בעצמנו ובבני הזוג שלנו.

המדריך לזוגיות במשבר

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

זוגיות פרק ב

להצליח בזוגיות שנייה עם ילדים

המדריך לזוגיות פרק ב

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

אמון בקשר - אוזן קשבת

בימי הקורונה, כשאנחנו יותר בבית, עם הילדים, עם בני הזוג, לפעמים ללא עבודה, אנחנו חווים הרבה לחצים אישיים, זוגיים, המון חששות ופחדים.
"אמון בקשר – אוזן קשבת" מיועד ליחידים וזוגות, שרוצים לכתוב, לדבר כמה דקות, לפרוק משהו שמעיק, ולהתייעץ.
ניתן ליצור קשר במייל, ווטס-אפ, או שיחה קצרה של עד 5 דקות.

דילוג לתוכן