אמונה בהגשמה אישית-זוגית

אימון זוגי

מהו האימון האישי/זוגי, שמדברים עליו כה רבות? מהו אותו תהליך שתפס הרבה אנשים בארץ ובעולם והביא בעקבותיו יכולת לשפר מערכת זוגית ולהגשים בכך עוד ועוד חלומות והישגים?

בעיני, זהו תהליך אישי ו/או זוגי, אינטימי, המגיע לאחר משבר, מלווה ברצון עז, להבין מה קרה, ואיך ניתן מכאן לחזור ולהתחבר יחד, תוך כדי שמירה על כבוד בן או בת הזוג. איך ניתן לשמר את המשפחה

זוגות בפרק-ב, יש מצד אחד כמיהה לחיות שוב בזוגיות, להקים שוב משפחה, ומצד שני חשש האם לא ניפול שוב. האם זה יצליח. זו עבודה מורכבת, מתמדת ובהחלט אפשרית, מניסיון אישי. (אנחנו עשרות שנים יחד עם הילדים שלי, שלה ושלנו)

כאדם המלווה שנים רבות זוגות, אני קורא לתהליך, הדרכה. יודע שבגוגול זה נקרא טיפול זוגי, או ייעוץ זוגי, אבל הניסיון שלי הביא אותי להבין שזה אולי ייעוץ וטיפול, אבל קודם הדרכה. אני מביא איתי את הידע, הניסיון, היכולת להקשיב ולהבין מה באמת כרגע מפריד בינכם, ויחד אתכם אני מוצא פתרונות שיכולים לחזור לחיות יחד תוך כדי תהליכי העצמה אישיים וזוגיים.
הקושי בהגשמה אישית – זוגית, הוא פער בין: שאיפה/רצון – ליכולת. פער שתהליך הדרכה נכון ומסודר, יודע לגשר עליו, כל עוד אתם מתמסרים לתהליך ועושים אותו נאמנה.
כאדם אשר ייעודו הוא הדרכת אנשים להגשמת אישית-זוגית, תהליך זה הוא עבורי כל פעם מחדש – מתנה, ובכל קשר חדש שנוצר, אני חש את אותה תחושה של התרגשות בבטן, המבשרת על עוד אפשרות לתמוך, ללמד, ללמוד, ולהדריך אנשים בדרך לחיים נכונים יותר.

בתהליך אשר נעבור יחדיו, יעלו רגעים אינטימיים, רגעים מורכבים וכמובן הצלחות, אשר כולם מבטאים את האדם שבך. התהליך הוא מאוד מובנה ומתודי מחד, ומאידך מאפשר התאמה אישית לאישיות ולצרכים שלך או שלכם.
לאורך כל התהליך חשובה המחויבות שלנו כצוות לפגישות, לחשיבה המשותפת ולביצוע מטלות אפשריות, שיעלו תוך כדי המפגשים. אין מספר קבוע של מפגשים, זהו תהליך, שיחד אנו קובעים את הקצב והאורך שלו.

כאדם המאמין כי כל אחד מאתנו יוצר את עולמו, מבקש לציין שלושה עקרונות, שמניסיון חיי, הפנמתם כחלק מהיום יום הוא תהליך צמיחה אישי מובטח, ומביא להגשמה אישית:

בטחו בעצמכם: האמינו בעצמכם ובמעשיכם.

צפו לטוב ביותר: תמיד לצפות לתוצאה חיובית, להיות אופטימיים ולראות החצי המלא

קבלו בברכה את ההווה: כל דבר טוב שקורה לכם, שמקדם אתכם, לברך עליו

אולי יעניין אותך גם

זוגיות ועסקים

היכולת שלנו להצליח לשלב זוגיות ועסק

המדריך לזוגיות ועסקים

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

המשבר לא מגדיר אותנו

היכולת שלנו להצליח בחיים, היא האמונה שלנו בעצמנו ובבני הזוג שלנו.

המדריך לזוגיות במשבר

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

זוגיות פרק ב

להצליח בזוגיות שנייה עם ילדים

המדריך לזוגיות פרק ב

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

אמון בקשר - אוזן קשבת

בימי הקורונה, כשאנחנו יותר בבית, עם הילדים, עם בני הזוג, לפעמים ללא עבודה, אנחנו חווים הרבה לחצים אישיים, זוגיים, המון חששות ופחדים.
"אמון בקשר – אוזן קשבת" מיועד ליחידים וזוגות, שרוצים לכתוב, לדבר כמה דקות, לפרוק משהו שמעיק, ולהתייעץ.
ניתן ליצור קשר במייל, ווטס-אפ, או שיחה קצרה של עד 5 דקות.

דילוג לתוכן