הכרות בני זוג חדשים בפרק-ב עם ילדים

אמון בקשר טיפים מצולמים

בכל תחילת קשר זוגי חדש יש שלב הכרות בפרק-ב. ברובו הוא מבוקר, לא טבעי לגמרי. אנחנו מתכוננים לפגישה, אנחנו ללא הילדים שלנו, אנו כאילו באווירה סטרילית יותר. חשוב להכיר את בני הזוג בסביבה הטבעית שלהם, בה הם נוהגים ומתנהגים בצורה טבעית. בילויים קצרים יחד הם כייף גדול, זמן איכות מעולה, יחד עם זאת, הם לפעמים מסתירים, לא בכוונה, דברים שאולי יפריעו לכם בעתיד. לכן חשוב להכיר את בני הזוג במקום מגוריהם, אולי בעבודתם, לשמוע חברים שלהם מדברים. בקרו אותם בבית שלהם, צאו אתם למקומות שבהם לא יהיו באזורי נוחות. וודאו שהם מספרים את סיפור חייהם ושהוא נשמע אמין. לא פעם פגשתי זוגות פרק ב, שהתלוננו שלא ידעו הכל.
צאו לחופש של יותר מלילה אחד, כדי שתכירו את בני זוגכם לאורך זמן, ולא לפגישה או טיול קצרים.

סיפור אמיתי מהקליניקה: שושנה, (שם בדוי), בקשה ייעוץ זוגי ולהיפגש. היא גרושה עם 2 ילדים, הכירה מישהו רווק והכל לכאורה סבבה. הם יוצאים מבלים, הוא ישן אצלה כשהילדים אצל בעלה לשעבר. רק מה, "משהו מפריע לי בבטן" אמרה לי. שאלתי כל מיני שאלות, ותוך כדי שאלתי מתי היית אצלו ?, מתי ישנת אצלו?. להפתעתי ענתה, לא קרה מעולם. עכשיו כשאתה שואל, אני חושבת על זה שתמיד התחמק ומצא סיבה למה אצלי. הצעתי לה להפתיע אותו בבית שלו. הוא גר ליד העבודה שלה. אמרה "רעיון נהדר, אביא משהו שהוא אוהב". כעבור כמה ימים התקשרה. "לא תאמין – נפרדנו" ביקשה להגיע. נפגשנו למחרת וזה התיאור שלה: " התארגנתי אחרי העבודה, ידעתי שהוא בבית, כי דברנו לפני. קניתי לנו משהו לנשנש ששנינו אוהבים. הגעתי עליתי לדירה שלו וצלצלתי. לקח כמה דקות והוא פתח הדלת. חריץ. מופתע לגמרי, זה טבעי. ואז הגיע כעס גדול, מה את עושה כאן, למה לא אמרת. רציתי להיכנס, והוא מנע ממני. תן להכנס, הבאתי לנו דברים. הוא ממש צעק עלי וכעס. הספקתי לראות כהרף עין קצת מהדירה, הלכלוךהאי סדר, תקעתי לו את הדברים הסתובבתי ואמרתי לו – סיימנו".

המשכנו לעבד את התהליך ומה שקרה, חשוב לי מעבר לדברים בסרטון שתבינו כי מאוד חשוב שנכיר את הסביבה הטבעית של בני הזוג בפרק-ב. הדייטים והחופשות יחד הן מהממות. באמת. המציאות לא תמיד זוהרת.

במידה ויש שאלות – מוזמנים ליצור קשר להתייעצות קצרה.

* זהו סרטון מני רבים המרכיבים "מוצר דיגיטלי", המורכב מעשרות סרטונים קצרים הנותן כללי זהב בזוגיות שנייה עם ילדים

אולי יעניין אותך גם

זוגיות ועסקים

היכולת שלנו להצליח לשלב זוגיות ועסק

המדריך לזוגיות ועסקים

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

המשבר לא מגדיר אותנו

היכולת שלנו להצליח בחיים, היא האמונה שלנו בעצמנו ובבני הזוג שלנו.

המדריך לזוגיות במשבר

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

זוגיות פרק ב

להצליח בזוגיות שנייה עם ילדים

המדריך לזוגיות פרק ב

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

אמון בקשר - אוזן קשבת

בימי הקורונה, כשאנחנו יותר בבית, עם הילדים, עם בני הזוג, לפעמים ללא עבודה, אנחנו חווים הרבה לחצים אישיים, זוגיים, המון חששות ופחדים.
"אמון בקשר – אוזן קשבת" מיועד ליחידים וזוגות, שרוצים לכתוב, לדבר כמה דקות, לפרוק משהו שמעיק, ולהתייעץ.
ניתן ליצור קשר במייל, ווטס-אפ, או שיחה קצרה של עד 5 דקות.

דילוג לתוכן