פגישת ילדים פרק ב עם בני הזוג

אמון בקשר טיפים מצולמים

בכל הכרות בפרק-ב יש רגע בו אנחנו משתוקקים להכיר את הילדים לבני הזוג. זהו מהלך חשוב ובמיוחד רגיש.
בנושא זה מצרף כאן סרטון קצר עם הסבר והדרכה.

כמה מילים במקביל לסרטון. כאנשים גרושים, אנו מחפשים משלב מסויים בני זוג. זה טבעו של עולם. רובנו רגילים כך לחיות- עם מישהו. אנחנו מכירים אנשים, יוצאים לדייטים ובסוף נוצר קשר המבשיל ונראה שהוא הקשר שיוביל לזוגיות חדשה ונכונה יותר. מרגע מסויים בקשר, אנו מאוד רוצים להכיר את הילדים לבני הזוג. זה ארוע מרגש, רגיש ורגשי צריך להתכונן אליו. ראשית בדקו עם עצכם שוב, אם כרגע זה בן או בת הזוג שאתם נראה לכם ימשיך הקשר כקשר איכותי ויחידי. אם כן צריך לראות היכן הילדים עומדים ביכולת ומוכנות להכיר בן/ת זוג "במקום אמא או אבא". כך יכולים לפרש זאת ילדים קטנים. ילדים בוגרים יותר, חשוב לראות שהם לא כועסים ובשלים להכיר מישהו.

המפגש עצמו רצוי שיהיה במקום נייטרלי לכל הילדים, משני הצדדים. הכי חשוב, שעם כל ההתרגשות שלנו למפגש נאפשר לילדים להיות הם עצמם,. הם מתרגשים לא פחות. לא יודעים מה לעשות ומה לומר. לכן המפגש רצוי שיהיה קצר. אולי סביב אוכל, כך יש תעסוקה וגם בד"כ סביבה שיכולים לצאת ולבוא. אל תחנכו אותם במפגש זה. שחררו.

זה מפגש חשוב. זה מפגש שובר חומות ומשנה תודעה אצל כולם, גם אם לא מבנים זאת באותו רגע. הילדים, בהתאמה לגילם מבינים שאמא ואבא לא יחזרו לחיות יחד. אתם עושים עוד צעד בכיוון מיסוד כלשהו של הזוגיות הזו. זה רגע חשוב, אינטימי. עשו אותו בשיקול דעת ובזהירות. שיהיה בהצלחה, ואם רוצים להתייעץ לפני – מוזמנים להתקשר או לכתוב. בהצלחה.

אפשר לערוץ ייעוץ זוגי לפני מפגש כזה כדי להכין את המפגש ככל שניתן.

אולי יעניין אותך גם

זוגיות ועסקים

היכולת שלנו להצליח לשלב זוגיות ועסק

המדריך לזוגיות ועסקים

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

המשבר לא מגדיר אותנו

היכולת שלנו להצליח בחיים, היא האמונה שלנו בעצמנו ובבני הזוג שלנו.

המדריך לזוגיות במשבר

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

זוגיות פרק ב

להצליח בזוגיות שנייה עם ילדים

המדריך לזוגיות פרק ב

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

אמון בקשר - אוזן קשבת

בימי הקורונה, כשאנחנו יותר בבית, עם הילדים, עם בני הזוג, לפעמים ללא עבודה, אנחנו חווים הרבה לחצים אישיים, זוגיים, המון חששות ופחדים.
"אמון בקשר – אוזן קשבת" מיועד ליחידים וזוגות, שרוצים לכתוב, לדבר כמה דקות, לפרוק משהו שמעיק, ולהתייעץ.
ניתן ליצור קשר במייל, ווטס-אפ, או שיחה קצרה של עד 5 דקות.

דילוג לתוכן