תגידי, נראה לך שאני "קונה" את הסיפורים שלך?

תגידי, נראה לך שאני "קונה" את הסיפורים שלך?, פתאום זרק יואב (שם בדוי),לאוויר. היה שקט. מיכל (שם בדוי), הסתכלה עליו, קמה, והודיעה, אין לי מה לחפש כאן…..

ביקשתי ממיכל לשבת, וביקשתי מיואב שיסביר את ההתפרצות שלו. יואב שתק, ולבסוף אמר, איל, הגענו אלייך כי אנו לא מסתדרים מאז שמיכל לפני שלוש שנים פתחה את העסק שלה. אם לאורך שנים דיברנו רבנו והתפשרנו, מאז שיש לה את העסק הזה אין עם מי לדבר. כל הזמן סיפורים. אני יוצאת לשווק, יש לי פגישה עד מאוחר, מה אתה מתערב בחשבון העסקי שלי….. וכל פעם שאני שואל משהו, אני מרגיש דחוי. נמאס לי. אתה שואל אותי, יש לה עסק אבל יש גם מישהו אחר…. בום.

מיכל החווירה, חשבתי שתיכף תתעלף, לקחה אוויר, ואמרה, יואב, אתה אהבת נעורי, עברנו הרבה בעשרים שנה האחרונות, הרוב טוב ומצוין. כל עוד הייתי שכירה במשרד וידעת כל רגע היכן אני ומה אני עושה, לא שמעתי כלום על עבודה, גם שנשארתי שעות נוספות. מהרגע שפתחתי את "העסק" שלי, אתה באטרף. פתאום אין לך לכאורה שליטה עלי, אני נעה וזזה בכל מיני מקומות, נפגשת עם אין ספור נשים וגברים, ואתה חוזר הביתה לא פעם וריק לך, ורק עסוק אם אני בוגדת ואם מי?. תגיד, מה קרה לך?, איפה כל האמון שהיה בנינו?, איפה כל הנסיעות שלך לחו"ל מהעבודה, שלא חשדתי ולא אמרתי כלום. אני נשארתי כאן עם הילדים והכל היה טוב.

אני עכשיו יוצאת ומחכה בחוץ. נראה לי שאני צריכה להירגע, אבל כדאי שתתייעץ עם איל מה אתה רוצה. אני נפגעתי וצריכה זמן לחשוב.

לא אלאה אתכם בכל הסיפור, אומר רק שעשינו ועושים עבודה זוגית ועסקית, וכרגע נראה שהדברים מסתדרים נכון. מה שכן חשוב להבין מהסיפור של מיכל ויואב, שעסק, בין אם הוא קטן, בינוני או גדול, הוא כמו בן או בת זוג. הוא דורש תשומת לב, השקעת זמן שמגיעה בדרך כללי על חשבון הזוגיות, משפחה. הוא דורש התייחסות, שום עסק לא יצליח אם בעליו לא יאהב אותו, יחשוב עליו בבקר, צהרים ערב ולילה. עסק דורש כמובן השקעה כספית, שבדרך כלל בשלב הראשון ולפעמים גם בהמשך מגיעה ממקורות המשפחה. כלומר יש לנו כל האפשרויות לראות התנגשות בין זוגיות מוצלחת לבין עסק מצליח.

אני יכול להגיד כיום בוודאות, עסק שבני הזוג רואים בו תחרות לזוגיות, לא יצליח למצות את עצמו, ובדרך כלל או שהעסק ייסגר, או שהזוגיות תיפסק.

העצה שלי, שתפו את בני הזוג, מרגע שאתם מתחילים לחשוב על עסק. שתפו אותם במחשבות ,בתהליכים ,בבעיות ובהצלחות, ואתם בני הזוג, קחו אוויר, זה לא קל, יחד עם זאת אתם רוצים מאוד לידכם בני זוג מאושרים, אוהבים, מצליחים. כל הזוגות שחנכתי עם עסקים, ראינו כעבור זמן קפיצה בתוצאות העסקיות וקשר זוגי איכותי יותר.

השקיעו בעסק כאילו הוא בן/ת הזוג שלכם ובן/ת הזוג שלכם כאילו הם העסק.

(הכתוב נכון לשני המגדרים)

אולי יעניין אותך גם

זוגיות ועסקים

היכולת שלנו להצליח לשלב זוגיות ועסק

המדריך לזוגיות ועסקים

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

המשבר לא מגדיר אותנו

היכולת שלנו להצליח בחיים, היא האמונה שלנו בעצמנו ובבני הזוג שלנו.

המדריך לזוגיות במשבר

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

זוגיות פרק ב

להצליח בזוגיות שנייה עם ילדים

המדריך לזוגיות פרק ב

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

אמון בקשר - אוזן קשבת

בימי הקורונה, כשאנחנו יותר בבית, עם הילדים, עם בני הזוג, לפעמים ללא עבודה, אנחנו חווים הרבה לחצים אישיים, זוגיים, המון חששות ופחדים.
"אמון בקשר – אוזן קשבת" מיועד ליחידים וזוגות, שרוצים לכתוב, לדבר כמה דקות, לפרוק משהו שמעיק, ולהתייעץ.
ניתן ליצור קשר במייל, ווטס-אפ, או שיחה קצרה של עד 5 דקות.

דילוג לתוכן