מתי לספר לילדים

הכרות אחרי פרידה

"אנחנו יוצאים כבר שבועיים, נראה לי שזה נכון, מתי לספר לילדים?", שאלה שנשים ולפעמים גם גברים מתלבטים בה, בשלבי ההכרות לאחר הפרידה.

מניסיון רב, אני מציע חכו כמה שניתן. זה בסדר לצאת ולבלות, זה בסדר לאהוב, חכו עם הילדים. ספרו לחברות או חברים טובים אם זה לוחץ. את הילדים שמרו מחוץ לתמונה.

חשוב לזכור כי הילדים עברו טלטלה רגשית ואין צורך להוסיף להם כרגע.

לאחר שתצאו יחד תקופה, ותרגישו כי זה בטוח יחסית, זה יהיה נכון יותר לשתף. כמה ואיך – תלוי בגילאי הילדים. אנו עוד לא מדברים על מגורים יחד, אנו מדברים על כך שיש חבר או חברה בחיינו, ייתכן והם יתקשרו, ייתכן ויגיעו אלינו לקפה, או לאסוף אותי.

אני אומנם מדגיש את הילדים, אך גם לנו כגרושים, שעדיין "מחפשים את המחר", חשוב להיות מוגנים בשלבים הראשונים כמה שיותר. אל תמהרו. סחף רגשי הוא טוב, טבעי וכייפי, אחריו מגיעה מציאות החיים, היא לפעמים מורכבת יותר. חשוב לחוות בחברות החדשה גם את האמת. רק אז תוכלו להבין ולחוש, אם זה בן או בת הזוג הבאה שלכם. וגם כאן, זו לא בהכרח הזוגיות האחרונה. יש עוד דרך לעשות, אך לפחות יש זמן לבדיקה.

אולי יעניין אותך גם

זוגיות ועסקים

היכולת שלנו להצליח לשלב זוגיות ועסק

המדריך לזוגיות ועסקים

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

המשבר לא מגדיר אותנו

היכולת שלנו להצליח בחיים, היא האמונה שלנו בעצמנו ובבני הזוג שלנו.

המדריך לזוגיות במשבר

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

זוגיות פרק ב

להצליח בזוגיות שנייה עם ילדים

המדריך לזוגיות פרק ב

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

אמון בקשר - אוזן קשבת

בימי הקורונה, כשאנחנו יותר בבית, עם הילדים, עם בני הזוג, לפעמים ללא עבודה, אנחנו חווים הרבה לחצים אישיים, זוגיים, המון חששות ופחדים.
"אמון בקשר – אוזן קשבת" מיועד ליחידים וזוגות, שרוצים לכתוב, לדבר כמה דקות, לפרוק משהו שמעיק, ולהתייעץ.
ניתן ליצור קשר במייל, ווטס-אפ, או שיחה קצרה של עד 5 דקות.

דילוג לתוכן