רגע לפני ההחלקה במדרון

התדרדרות היחסים

מי מאתנו לא מכיר מצב בו הולכים לטייל והשביל פתאום עובר ליד מצוק, ולפעמים אנו מרגישים שעוד רגע נופלים?. דבר דומה קורה לנו בזוגיות, רק שאנו לא שמים לב שהתחלנו לגלוש במדרון.

רגע לפני הנפילה בזוגיות, הוא היום בו מישהי בעבודה אומרת לך, וואהו איזה אפטרשייב נעים יש לך – חדש?, ומעבר לתגובה מחייכת ומוקירה אתה לוקח זאת ללב, מתחילים לדבר, וכשאתה מגיע הביתה, ואשתך כבר שוב עם הערות ומשימות, אתה חושב רק על אותה אחת….. ואצלך גברתי, זו קורה שגבר חייכן במשרד, שם לב שהיית במספרה וגם לובשת חולצה חדשה, וגם את, מוקירה, מחייכת ומתחילים לדבר רגע מעבר לשמלה והתספורת, וזה נעים. ואז בערב, שוב ליד השולחן, בעלך עם הנייד, חסר סבלנות, עסוק בדברים שלו, ולא שם לב אלייך מספיק.

אלו הרגעים של הופ, רגל אחת ירדה למדרון – עצרו !!!!. אל תגררו עצכם למורד שאינכם יודעים לאן יוביל אתכם וכמה חבולים תהיו כשתגיעו לתחתית. מה שבעצם תיארתי כאן, קורה כמעט לכל זוג בשלב כזה או אחר בחייו. אין כאן חדש. החדש הוא שניתן לזהות זאת, ויותר מכך, אפשר למנוע ההתדרדרות במדרון.

כשאנו חוזרים הביתה לאחר ששמו לב אלינו בעבודה, והבית מתנהל כרגיל ואין כמעט או בכלל יחס אלינו, הבינו כי קיבלתם היום מתנה. מתנה האומרת, עצרו, קחו את בני זוגכם לקפה, מחוץ לבית, ושקפו מה ראיתם, מה חוויתם. הביעו רצונכם לעצור זאת. אין כאן משהו אישי נגד, זו השחיקה של החיים, וקיבלתם אור כתום של רמזור, המהבהב לכם, היזהרו – מדרון לפניכם.

סביר להניח כי בני הזוג באותו מקום בדיוק, רק עדיין לא נדלק להם האור המהבהב, ואולי כבר נדלק ואתם לא יודעים. כשאני מראה זאת לזוגות, הם כולם מסכימים, הם יודעים לזהות במדוייק היכן זה התחיל, ואנו יודעים לאן זה הגיע.

בקשתי, עצרו, בדקו כרגע מה קורה עם בני זוגכם, האם אתם לוקחים זמני איכות?, האם אתם מדברים במשך היום בטלפון?, האם יחסי המין כבר נהיו שבלוניים וללא חדוות יצירה?, מתי הייתם יחד בחופש לבד, ללא ילדים?. אם אתם עושים זאת, סביר להניח שאתם לא בתחילת או אמצע מדרון, אם אתם לא עושים זאת, התחילו עכשיו לבדוק מה קורה אתכם ושתפו בני הזוג. בזוגיות חשוב להשקיע, לטפח, להיות אחד בעבור השני. אלה האנשים שמכירים אתכם הכי טוב בעולם. בהצלחה.

אולי יעניין אותך גם

זוגיות ועסקים

היכולת שלנו להצליח לשלב זוגיות ועסק

המדריך לזוגיות ועסקים

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

המשבר לא מגדיר אותנו

היכולת שלנו להצליח בחיים, היא האמונה שלנו בעצמנו ובבני הזוג שלנו.

המדריך לזוגיות במשבר

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

זוגיות פרק ב

להצליח בזוגיות שנייה עם ילדים

המדריך לזוגיות פרק ב

לצפייה במדריך המלא מלאו את הטופס

אמון בקשר - אוזן קשבת

בימי הקורונה, כשאנחנו יותר בבית, עם הילדים, עם בני הזוג, לפעמים ללא עבודה, אנחנו חווים הרבה לחצים אישיים, זוגיים, המון חששות ופחדים.
"אמון בקשר – אוזן קשבת" מיועד ליחידים וזוגות, שרוצים לכתוב, לדבר כמה דקות, לפרוק משהו שמעיק, ולהתייעץ.
ניתן ליצור קשר במייל, ווטס-אפ, או שיחה קצרה של עד 5 דקות.

דילוג לתוכן